Polski Gaz S.A ul. Stawki 40, 01 - 040 Warszawa biuro@polskigaz.pl
Certyfikat
AEO
3 lokalizacje
PRZEŁADUNKOWE
Znajdź Przedstawiciela

Aktualizacja Artex IT na telefonie

Po zalogowaniu do aplikacji Artex IT powinna pojawić się informacja o dostępności nowej wersji programu. Jeśli nic się nie wyświetla lub wyskakuje błąd aktualizację można pobrać klikając w link na dole strony.

  • Wybieramy opcję „TAK”.

  • Otworzy się okno nadawania uprawnień do instalacji. Klikamy przełącznik przy ikonie Artex IT i wracamy do aplikacji. Jeśli okno się nie pojawia, to pomijamy ten punkt i następny.

  • Wybieramy opcję „Wyloguj”, a następnie logujemy się ponownie.
  • Po naciśnięciu „TAK” czekamy kilka-kilkanaście sekund i w wyskakującym oknie wybieramy opcję „Zainstaluj”. W przypadku pojawienia się ostrzeżenia po instalacji naciskamy „Nie wysyłaj” lub „Więcej szczegółów” i „Zainstaluj bez skanowania”. Po zakończeniu instalacji naciskamy przycisk „Gotowe”.

  • Wykonujemy synchronizację dokumentów i wychodzimy ze starej aplikacji.
  • Nowa wersja instaluje się jako osobna aplikacja, dlatego OD TEJ PORY KORZYSTAMY TYLKO Z TEJ Z PONIŻSZĄ IKONĄ (nazwaną Artex IT Mobile (9.27)).

  • Jeśli nowa ikona nie pojawiła się na ekranie głównym, to trzeba ją znaleźć na liście wszystkich aplikacji przesuwając palcem w górę na głównym ekranie, a następnie w lewo. Przytrzymujemy palec na ikonie i w oknie opcji wybieramy „Dodaj do ekr. st.”.

  • W nowej aplikacji logujemy się, wyrażamy zgodę we wszystkich wyskakujących oknach i po zalogowaniu wybieramy drukarkę w ustawieniach.

  • Po zainstalowaniu nowej aplikacji usuwamy z telefonu starą wersję- przytrzymujemy palec na ikonie starej aplikacji (z niebieskimi kropkami) aż pojawi się okno z opcjami i naciskamy w nim „Odinstal.”

  • W kolejnym oknie naciskamy „Ok”.

 

Link do pobrania najnowszej wersji: Artex IT 9.29

Translate »