Po zalogowaniu do aplikacji Artex IT powinna pojawić się informacja o dostępności nowej wersji programu. Jeśli nic się nie wyświetliło, wykonujemy działania opisane na końcu instrukcji.
Wybieramy opcję 'TAK’.
Otworzy się okno nadawania uprawnień do instalacji. Klikamy przełącznik przy ikonie Artex IT i wracamy do aplikacji.
Wybieramy opcję 'Wyloguj’, a następnie logujemy się ponownie.
Po naciśnięciu 'TAK’ czekamy kilka-kilkanaście sekund i w wyskakującym oknie wybieramy opcję 'Aktualizuj’. W przypadku pojawienia się ostrzeżenia po instalacji naciskamy 'Nie wysyłaj’.
Jeśli nie pojawił się komunikat o nowej wersji:
Sprawdzamy, czy na telefonie mamy już aplikację w wersji 9.18
Jeśli nie, to wykonujemy synchronizację.
Pobieramy aplikację klikając w link: Artex IT 9.18 i instalujemy.
Jeśli telefon zapyta o dodatkowe uprawnienia do instalowania ze źródła Chrome klikamy w komunikacie 'Ustawienia’ i naciskamy na przełącznik przy odpowiedniej ikonie.